Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Námět na zamyšlení...můj názor byl až do tohoto článku zhruba stejný jako Marcely...ale mělo by to být všechno opravdu nejspíše posuzováno individuálně. I když si za sebe neumím představit situaci, že budu vědět o nějakém podobném násilí, nebudu se angažovat a příští násilí na té ženě nebo na jiné ženě skončí násilnou smrtí ze strachu před prozrazením...a s tímhle vědomím a de facto vinou bude muset člověk žít ...

0 0
možnosti
Foto

J67i78ř43í 85L44i20b10e59r

20. 9. 2016 21:16

Mnohdy s Vámi nesouhlasím, velmi málokdy souhlasím. Tento článek se Vám ale sakra povedl, doopravdy námět na přemýšlení, s tím, že netuším, jak nad takovou situací přemýšlet. Karma! R^

0 0
možnosti
AP

A68l74e53s 54P57ř78i94b25y21l

16. 9. 2016 13:47

Připomíná mi to jeden starý vtip. U výslechu na VB a jak vás znásilnil, no zezadu ..

No to nebylo znásilnění, mohla jste kdykoliv odejít.

1 1
možnosti
Foto

Podivuhodný příběh ještě podivnější padesátnice....

Nakonec se jí to určitě líbí!?

Ona je svobodný člověk......může snad kdykoli odejít....

ale černoch je černoch...nesoudím, nekritizuju, nemoralizuju

Ivo Pekárková, dobře se mi to četlo.....

Jako většina vašeho psaní je na R^

2 0
možnosti
JL

Hezký příběh o ženské duši, vlastně legrační nebo aspoň zábavně vyprávěný. Člověk neví, jaký je to žánr - komedie, sociální drama, psychologické...multikulti existenciální? Ta žena se vlastně za pana černocha jakoby "vdala", přijala ho jako nutné zlo, což se v manželství dříve stávalo pravidelně, v dnešních dobách možná někdy taky - výměnu za příbytek a stravu. Pro ženy je opravdu snadné přežít, stačí, když ji mají. Doufejme, že neměl AIDS nebo tak něco. V 50 letech je dotyčná dáma zcela nepoučitelná a zřejmě skončí někde na ulici a bude prodávat Nový prostor a říkat: "Víte, život je těžký." Nebo si černocha ponechá a nějak to doklepe do senility.

1 0
možnosti
IP

No jo, to jste řekl dobře. Skoro mě mrzí, že se pokračování příběhu už asi nikdy nedozvím.

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem karmu, ale nevím, co na to říci.:-)

7 0
možnosti
JL

Nic moc se na to říct nedá. Myslím, že by to Švejk nějak vtipně oglosoval.

0 0
možnosti
Foto

podle mě se prostě jen nechala vydržovat a teď se sama před sebou stydí....když se nechám chlapem živit, musí mě napadnout, že to není pro nic za nic

2 0
možnosti
TH

Ovsem nebyl to jeji napad, za druhe nemela kam jit.

1 0
možnosti
JD

Ad ten výslovný souhlas:

On: paní, platím vám jídlo, bydlení, kapesné a telefon. A teď si s vámi chci z.a.š.u.k.a.t. Souhlasíte?

Ona: vůbec mně to neláká. Na druhou stranu, co bych si bez vašich peněz já, i ten můj blbej známej, počala. Tak tedy souhlas.

On: ok, tady mi ti podškrábněte...

On+ona: hup na to...

Takhle by to bylo podle vás v pořádku?

3 0
možnosti
JL

byznis is byznis, střet kultur, Evropa-Afrika...rozuměj si beze slov.

0 0
možnosti
MS

"A tak s ním teda spala. Nevěděla, co mu říct, jak mu vysvětlit, že nic takového nechce, že je z katolické rodiny...".

Z tohoto vyjádření pro mne vyplývá, že se nejen fyzicky nebránila, ale ani tomu spolubydlícímu neřekla, že se sexem nesouhlasí. Takže o nějakém znásilňování nemůže být podle mne řeč. Otázka je, jestli je Češka vůbec svéprávnou osobou.

10 1
možnosti
TB

prostě ta paní se chovala v podstatě jako šlapka a teď je jí z toho blbě...asi tak

4 1
možnosti

hm, jestli je už padesátka, pokud si dobře pamatuju, tak by asi při návratu měla tady malej problém, aby našla někoho, kdo by si ji podobně vydržoval, takže se nedivím, že se jí tam líbí vše

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu tady je v módě, že šedesátiletí dědové se žení s dvacítkami. ́..nedivím se že tolik žen se provdá do ciziny;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com