Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrá reportáž, leccos objasní.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Bohužel s Vámi musím souhlasit. Byla jsem teď půl roku v Irsku a jak jsem někomu řekla, že jsem z Čech, házeli mě do stejného pytle s Poláky (někteří na mě zkoušeli mluvit polsky a čekali, že se chytnu, bohužel bez úspěchu.) Ona právě i ta řeč jim připadá strašně podobná. Přítel Ir třeba nedokáže rozpoznat slovenštinu a češtinu, a právě polština mu prý zní také dost podobně. :-) Za pár dní mám zrovna v plánu jet do Anglie a musím říct, že jsem na to dost zvědavá...

0 0
možnosti
JL

Jel jsem nedávno pražským metrem vedle mladých Poláků a jejich řeč mi připadala taky strašně podobná češtině :-)). Takže tomu Irovi se nedivím. Neumím taky rozlišovat norštinu, dánštinu, švédštinu od holandštiny... Není divu, že jim my Slovani zníme stejně.

0 0
možnosti
OF

Když to tak čtu, tak si budu změnit národnost, z polské na českou.A to mám 14 dnů do důchodu. Úplně jste mě rozplakala. Nevěděl jsem, že jsem takový lump,chachar

a baraba, a kazím vám vaši vynikající pověst.

0 1
možnosti
OF

A stejně si myslím, že slušný člověk sedí doma na dupě a maká na walcwerku,

sztalwerku nebo jako ferszyber u dopravy, nebo w kancnaryji....

A jak už jsem v cizině,tak se starám hlavně o sebe, a ne o to, jakou pověst mají

Poláci nebo křováci z pouště Kalahari.Rv;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com