Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Ivo mate naprostou pravdu ve vasem clanku. Vzdy si na Vas vzpomenu kdyz projizdim Traiskirchen (nebojte se nejezdim kazdy den :-) ) a s dialektem bojuji porad, ale jsem drza a pozadam je at se mnou mluvi alespon trochu hochdeutsch. my cesi jsme hrozni, byla jsem take svedkem neprijemne situace kdy se prodavacka nechovala zrovna vhodne k vietnamskemu zakaznikovi, dlouho jsem si vycitala , ze jsem nic nerekla.... jenze ty prodavacky proste napravit nejdou uz jsem vzdala... a barva pleti.. no , cesi jsou rasisti , jen porad nejak nevim proc...

1 0
možnosti
PZ

Nejlepsi byla Videnstina Ja na Videnaka; " Gehen wir" a on "Gemma shon"

;-D

0 0
možnosti
PZ

Po pravde receno nejhorsi jsou pro me ty prizvuky z Anglie jako Cockney.

1 0
možnosti
DK

Jednou mi jeden cernossky taxikar v Miami rekl "s anglictinou je to tady v Americe jako s rizenim auta...kazdy to dela, ale nikdo to poradne neumi"...Vubec me dodnes prekvapuje, kolik ze sebe za tu kratkou dobu, co jsem byl jeho zakaznikem, dokazal ze sebe vyplodit bonmotu...

2 0
možnosti

Hezky napsáno. Tenhle problém by vyřešilo esperanto. Je jednoduché a snadno naučitelné. Stačilo by, kdyby se vyučovalo ve všech základních školách. Jenže k tomu nedošlo a asi ani nedojde. Nejspíš se mocným tohoto světa nezamlouvá, že by se snad mohli všichni snadno domluvit.

0 0
možnosti

Dost často se mi vybaví příhoda (spíš vtip, alelíbi se mi) z vídeňského tržiště:

Máte tužkové baterie? BATERIE?

Wie bitte?

Ne vybité, nabité, ty kráávo.

2 0
možnosti
JR

J90a27r78a 98R28a74n61k

2. 6. 2016 6:17

Karma, urcite jsme vsichni zazili nejake trapne jazykove momenty, mam jich spustu, ale jeden zajimavy tim, z i Nemka muze rozumet nasi "cestine":-) jak casto se s tim setkavame a i v cizine, v nejposlednejsim miste, kde medvedi davaji dobre rano, nas (5 Cechu ze Svycarska) majitelka v sobotu vytahla na tancovani. Jeli jsme na pickupu a sedeli na zadi. V mistnosti v "community Hall" byli lide z 50km vzdalenosti a vsichni se znali, videli se 3x do roka, deti v kocarku i pes u kamen. Nektere divky mely tehdy jeste ne modni jeans a presto dlouhe saty, jinak by ty saty nikdy neuzily, ale toto bylo v rijnu. Sly jsme se Zdenkou na zachod a ona se mne z vedlejsi kabinky pta a jak jsou vidert nohy, natahuje ruku: nemas tam himmelherrgott hajzlpapir a z vedlejsi se nemecky: da, ich habe eine Rolle;-)

3 0
možnosti
PZ

Pochazim z Prahy ( Tata byl Bulhar Matka Ceska)

Ale uz jsem nejaky ten Patek ve Statech. ( 37 let) :-)

0 0
možnosti

" Vlastenecká prodavačka v samoobsluze volá za skupinkou zákazníků z Jižní Ameriky, kteří ji něčím popudili: „Debilové, naučte se česky!“" - těžko říct, čím ji popudili, to by bylo třeba vědět, ale jinak naštvanej člověk řekne často cokoliv, i mimo mísu, takže s tímto bych neargumentoval.- sám jsme se s ničím podobvným u nás nikdy nesetkal, vždy to našinci neznalí jazyka řešili ukazováním a úsměvy:-)

0 0
možnosti
JR

J49a75r16a 85R29a70n43k

2. 6. 2016 6:18

Cekala jsem pane Jene, kdy si jako prvni a nejlepsi anglictinar rypnete;-);-)

0 0
možnosti
PZ

Haha kdyz jsem pred par lety byl s kamarady z Ceska a Slovenska byl v Tajsku tak jsem se domlouval Anglicky.

Myslel jsem ze kdyz dobre ( Americkou) Anglinu ovladam tak ze nebudu mit problemy.

Ale samozrejme se stalo ze jsme kolikrat narazili na domorodce kteri neumeli moc Anglicky a kamos rekl; "Ty na ne pouzivas moc slov"

Nejlepsi je pouzivat "Pigeon English" ta ma tak 300 slov ale dorozumis se vsude.

;-D

0 0
možnosti
HC

H32a21n80k80a 13C97h93e15n

1. 6. 2016 22:05

Jestli umíte anglicky stejně jako česky (třeba hned to "Tajsko"...), tak tedy potěš koště;-D

0 2
možnosti