Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

osobně jsem znal jednoho velmi příjemného mladého muže, který už 8 let sedí za vraždu dítěte své družky. Vůči mně byl vždy přátelský a milý no a potom provede takovou volovinu. A tak je to s každým. Vsadím se, že někde sedět v partě s těmi kteří pilotovali letadla na "dvojčata v N.Y. shodli bychom se, že jsou to milí lidé.

5 0
možnosti
Foto

Islam jako vira je civilizovanemu cloveku asi tak nebezpecny jako shintoismus. Co ale civilizovane spolecnosti vadi, je jeho agresivni dehumanizace "nevericich" spojena s usilim vynucovat sve pozadavky skrzeva statni moc. Kombinace schopna planovat a zaplnit Gulag ci Osvetim. Neni tahle rada jak se zbavit  strachu z cizi kultury prevzata prave od Mohamedovych nasledovniku? Otomanska rise a arabske kalifaty byvaly evropskych otrokyn plne a v soucasne Anglii ten zvyk evidentne pokracuje. http://www.forbes.com/sites/rogerscruton/2014/08/30/why-did-british-police-ignore-pakistani-gangs-raping-rotherham-children-political-correctness/

3 0
možnosti
JM

Víte, teorie která odporuje realitě je chybná. Islámské státy mají na počet obyvatel méně vězňů než státy kde převládají jiná náboženství. V počtu vězněných, vedou křesťanské státy. Tábory, místo věznic se začali používat když množství uvězněných překročilo kapacitu věznic. Používají je i křesťanské USA. Prohlédl jsem si jejich koncentrák, kde věznili za 2 světové války Japonce, Terezín byl proti tomu luxusní hotel, ale ty americké tábory nebyly určeny k vyhlazování, pouze k věznění.

0 2
možnosti
MV

:) jo, jenže asi právě proti téhle myšlence jsou vymyšlené ty nikáby a burky, ne?

3 0
možnosti
Foto

Já to zjistil před pár dny a napsal jsem na toto téma blog. Pan Bárta byl jeden z těch, co mi otevřeli oči. http://jaroslavptacek.blog.idnes.cz/c/448771/Velka-historicka-krivda-zakaz-NSDAP-po-2-Svetove-valce.html

1 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com