Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Navrhuji diskutujícícm, aby si pozorně poslechli slova člověka, který se stará o 350 lidí, kteří padli na sociální i morální dno, mezi nimi lesby i homosexuálové. Tn člověk ví o čem hovoří: http://www.misiefilmom.sk/vcerajsia-kazen-o-kuffu-o-referende/

1 0
možnosti
IP
Foto

Sexual.orientace je každého především intimní záležitost!Dělat z ní ,,přednost", dávající právní nároky, nelze považovat za správné!

4 3
možnosti
Foto

P.S.: pochopitelně jsem měl na mysli onu ,,odlišnou"!

1 0
možnosti
PN

Gaye jsem podporoval !!do adopce dětí a ne..ch..tných pochodů. toto je už za hranou....

6 1
možnosti
PK

P56a46v20e62l 31K94u69l77a

6. 2. 2015 10:05

By mě potom zajímalo, jak se ta vaše podpora projevovala, Že jste jim nenadával ?:-)

2 1
možnosti

Zaujala mě Vaše věta "že i oni mají právo na normální život, manželství a děti". Je úžasné jak jsou lidé přesvědčeni o svých "právech" - a to i v případech, že se to týká něčeho, čeho nejsou fyzicky schopní. Já mám třeba na obou očích čtyři dioptrie. Proč tedy kurnik nemám právo být pilotem stíhačky?

Mimochodem v demokracii je naprosto běžné, že většina drasticky ovlivňuje osud menšiny. Myslíte, že jsem chtěl žít ve státě řízeném panem Neburešem? Ale nezbylo mi než se podřídit. Tak prosímVás přestaňte Slovákům kecat do jejich záležitostí.

18 6
možnosti
DR

Ani heterosexuální páry, které nemohou mít děti, by dle vás měly být zproštěny možnosti adopce?

1 0
možnosti

Inu, pokud jsou jich jen 4%, pak je zcela v souladu s místními zvyklostmi, aby byli bezprávní, stejně tak jako ostatní menšiny pod 5%; stranám, které nepřekročí tuto klausuli, jsou přece jejich židličky v parlamentu zkonfiskovány a rozděleny mezi většinové.

5 1
možnosti
IP

Předpokládám, že to myslíte ironicky. Gayové ani žádné jiné menšiny přece nejsou politická strana. A pravda, všimla jsem si už mockrát, že představitelé jakýchkoli menšin musejí být daleko "političtější" než průměrný člověk -- ženou je do toho kolikrát jejich soukmenovci. Myslím, že i na jinou věc gayové (a Romové a představitelé všech ostatních menšin) mají právo -- totiž neangažovat se politicky, žít si svůj život a nemuset neustále bojovat za svá práva.

1 2
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com