Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Slovy klasika: Jsem ateista... díky Bohu.

2 0
možnosti
JM

Ono to opravdu není o víře či nevíře.

Rozdíl je v tom, že jedni se chtějí svobodně rozhodovat, jak jít životem a druzí mají potřebu se slouhovsky, nesvobodně podřizovat nějaké božské autoritě.

3 3
možnosti
Foto

Aha, takže pokud se člověk svobodně rozhodne, že chce věřit, hledat a komunikovat s Bohem, tak je prostě jen SLOUHA. Alespoň podle vás. Článek paní Pekárkové je opravdu dobrý, ten na mě takový dojem nedělá.

4 0
možnosti
Foto

Vážená filosofko Pekárková,

jsem filosoficky dialektický materialista a tudíž racionální ateista. Původem jsem z nepraktikující katolické rodiny, chodil jsem do náboženství a dokonce ministroval. Ale k uvědomělému ateismu jsem dospěl racionálním vzděláním. Chcete-li se o tom dozvědět více, přečtěte si na mých webových stránkách http://trinkewitz.cz esej Příspěvek k zoologii člověka.

S pozdravem

Zdeněk Trinkewitz

1 1
možnosti
TT

Tamní vyhledávač nenabídl žádný "Příspěvek k zoologii člověka" ani příspěvek "Zoologie člověka". 

A když už jsem se naštval, tak si s chutí rýpnu: Racionální a vzdělaný člověk by měl být schopen postnout na internetovou diskuzi přímý odkaz, třeba dokonce ve zkrácené podobě. Někde je chyba. Rv:-/

1 0
možnosti
Foto

Z článku som mala pocit ako keby tlmočil aj takéto posolstvo: Je jedno čomu veríš, hlavne že si šťastný a dobrý človek.

Ja by som sa radšej rozhodla veriť nie tomu, čo mi vyhovuje, ale zosúladila som svoj život s realitou.

Lebo ak Ježiš naozaj vstal z mŕtvych a je naozaj pravda to, čo tvrdil, potom vôbec nie je jedno, čomu verím, lebo od toho závisí môj večný osud.

Niektorí ľudia si totiž myslia, že Boh prestane existovať len preto, že v neho neveria a že Ježiš prestane byť jedinou cestou do neba preto, lebo oni tomu neveria.

0 0
možnosti
JM

J54a39n 62M78e63r14t46a

27. 3. 2014 15:44

Možná nějací takoví lidé jsou (já osobně nikoho s takovým názorem nepotkal), většina těch, co nevěří, tak prostě neshledali, že by byly dostatečné důkazy, že Bůh, tak jak ho popisuje křesťanství, existuje, případně dokonce našli věci, co jsou v rozporu s tím, jak jim ho věřící popisuje nebo nekonzistentnosti v jeho popisu.

0 0
možnosti
OK

R^

Možná nám nejvíc chybí univerzální příručka "Jak být dobrým člověkem".

7 0
možnosti
PM

P47e47t37r 21M21u58r93č74e26k

23. 2. 2014 17:56

Vždyť ona ta příručka existuje a menuje se desatero.

1 2
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com