Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

assco

29. 2. 2012 14:19
Karma

vas blog mne vzdy potesi, zadne cernobile videni sveta.. Diky

2 0
možnosti
MD

UpsideDown

29. 2. 2012 13:59
Z Vašeho blogu mám naprostou schízu

A to Vás čtu už čtyři roky. Od té doby mám pocit, že půlka článků je o tom, jak jsou černoši líní a nezodpovědní a dělaj v Evropě bordel (což považujete většinou za úžasné, zábavné, říkáte tomu "léčba Afrikou" a vyhledáváte proto černé spolubydlící) a druhá půlka článků je o tom, že "barevnou Británii si vzít nenecháme", "multi-kulti je super" a "proč jste, vy Češi, tak zaprdění a xenofobní?!".

.

Můžete někdy napsat čím konkrétně který konkrétní černoušek Evropu obohatil? Já takového ještě nepotkal, a to sem jich potkal spoustu. Jsem hnusák, když napíšu, že Africké imigranty u nás (v ČR) nechci? Z Vašeho blogu úplně čiší myšlenka "Africký imigrant = holé neštěstí", přitom každý druhý článek je o tom, že "předsudky jsou špatné" a ať žije barevná Evropa. No prostě schíza :-)

9 0
možnosti
IX

IfčaX

29. 2. 2012 14:19
Re: Z Vašeho blogu mám naprostou schízu

Tak přemýšlím, čím konkrétně jste Evropu obohatil vy... (a nebo klidně i sebekriticky -čím jsem ji asi obohatila já).

2 0
možnosti
F

FACOUN

29. 2. 2012 13:29
...

Co podle autorky znamená "být chytrá"? ;-D Kdyby byla tak chytrá a krásná, už by žila s nějakým milionářem a starala se o úplně jiné hlouposti.. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
DS

semeda

29. 2. 2012 13:51
Re: ...

Nemyslím si, že se u žen inteligence projevuje podle toho, jak bohatého amanta klofnou. Kdyby byla skutečně tak chytrá, jak Vy, Facoune, myslíte, už by si ty melouny vydělala vlastní pílí nebo briskními nápady.

Někdy stačí, aby byla žena chytrá tak akorát - alespoň natolik, aby od sebe svinským krokem hnala ty, kteří měří inteligenci podle trofeje ;-)

1 0
možnosti

oldiess

29. 2. 2012 13:06
teda to byla ale konstrukce

co všechno by Jitka musela kdyby a co by - v půlce jsem to ovšem vzdal

0 0
možnosti
F

FACOUN

29. 2. 2012 13:30
Re: teda to byla ale konstrukce

no já tak ve čtvrtině, protože tohle by mohlo napadnout leda šílence

1 0
možnosti
A

antiblack666

29. 2. 2012 11:37
Jitka je chytrá, krásná a laskavá žena

Jitka je chytrá, krásná a laskavá žena ??? Jitka skôr vyzerá že je hlúpa ako bota. Na niečo takéto nemôže chytrá žena myslieť. Jitka je *********

7 0
možnosti
DS

semeda

29. 2. 2012 13:52
Re: Jitka je chytrá, krásná a laskavá žena

Jaká škoda, že v dnešní době HODNÝ = (pro některé) HLOUPÝ. Až se tyhle nesmysly vymýtí, budeme se mít dobře.

3 0
možnosti
L

laduk

29. 2. 2012 10:10
hm..

No sorry ale nomen omen. Viz český film Na samotě u lesa - Jitko, ... zajet si do uprchlického tábora a vdát se za neznáného černocha

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

29. 2. 2012 11:52
Re: hm..

Slyšel jste někdy o Báře Koudelkové? Ta si na sňatku "s neznámým černochem z uprchlického tábora" vybudovala kariéru :-)

0 0
možnosti
K

kiwiisek

29. 2. 2012 9:03
A nebylo vám a vaší kamarádce divné ,

proč se o bratrance nepostará jeho příbuzný z Curychu a oblbuje vaší kámošku takovýma pohádkama ?;-D

1 0
možnosti
IP

IvaPekárková

29. 2. 2012 10:09
Re: A nebylo vám a vaší kamarádce divné ,

Ale on ji neoblboval! Teda možná ano, ale ne pohádkama: tím, co považoval za nejčistší pravdu. Že slovo "bratranec" pochopila jinak, než je běžně chápáno v somálské kultuře, to je její problém. Jo, a mně samozřejmě bylo "divné" všechno, proto jsem se do toho taky vložila. Ona je ten typ, co nikdy nehledá chybu (natož snad nečestnost) v jiných, takových ženských je v Čechách, na Moravě a ve Slezsku hafo.

0 0
možnosti
M

Mirais

29. 2. 2012 8:49
Gratuluji Ivo, moc hezky napsané

R^;-)

0 0
možnosti
D

Dunja

29. 2. 2012 9:45
Re: Gratuluji Ivo, moc hezky napsané

Hezky napsané.

Ještě dodám, že na české ambasádě by jí nejspíše řekli (tak jako jedné mé známé, která se provdala z lásky), že mu žádné vízum nedají, že má žít s ním v tom lágru.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com