Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

plavuň

8. 8. 2011 16:36
Posledním

odstavcem jste mě ohromně pobavila. Vtipná, jako vždycky. :-)R^

0 0
možnosti

burden

6. 8. 2011 11:14
chuť labutě

Ahoj Iwo

Zdravím z Azerbaidžánu. Že jsi konečně zase něco napsala.

Moc děkuji za článek, toto jsem nevěděl (a znáš mne, já vím ledacos). O labutích jsem znal pouze historku, jak uvízli bez jídla geologové na Sibiři a nic jiného k ulovení nebylo. Říkali, že maso labutí je to nejhnusnější, co se dá jíst a i to pouze tehdy, když aktuelně hrozí smrt hlady. Teď  vidím, že to bylo pouze tím, že neměli panskou kuchařku a pořádného kuchaře.

K těm bezdomovcům - vybavil se mi poměrně starý vtip: K náčelníku svištícímu štípu přiběhl jeden z jeho lovců a křičí: "Náčelníku, mám dvě zrpávy, dobrou a špatnou. Ta špatná je, že k nám dorazili čeští romové. A ta dobrá? Chutnaj jak bizoni!"

Aby angličani nezačali zkoušet, jak chutnaj ti východoevropští bezdomovci :;-) Když už je zákonem zakázáno štvát se psy lišku, tak by to byla třeba důstojná náhrada.

1 0
možnosti

hryhryhry

8. 8. 2011 0:40
Re: chuť labutě

R^

0 0
možnosti

yossal

5. 8. 2011 16:28
Proč se špatně odpovídá?

Já teda nevim, ale neznám nikoho, kdo by žral labutě.

0 0
možnosti

hryhryhry

8. 8. 2011 0:41
Re: Proč se špatně odpovídá?

ach jo, asi se už vypsala, jak se zdá, nebo je nemocná...

0 0
možnosti

_-1-_

5. 8. 2011 16:07
Sakra .... a co ty nadívané labutí krky?

Dal by si někdo?

0 0
možnosti

Zefram Cochrane

5. 8. 2011 14:30
jste si jista, že se jedná o majoritní obyvatele uvedených

zemí?

Nejedná se spíše o podobný problém jako řeší Francie jejich vystěhováním, nebo podobní jako se utápořili na Teplicku (http://zpravy.idnes.cz/na-teplicku-se-utaborili-rumunsti-romove-ridicum-nuti-falesne-zlato-1is-/krimi.aspx?c=A110729_1626144_usti-zpravy_alh ).

Většinou se ti co jdou za skutečnou prací snaží co nejlépe a nejrychleji (s jistou výjimkou platí i o muslimech).

Takže pokud řeknete "A", měla byste říci i "B". Vyžaduje to velkou odvahu a i případný zásah cenzora, ale i léčba nemoci začíná pojmenováním konktétní příčiny, podobně jako nelze odsoudit všeny E.Coli, ale jen jeden či více typů.

1 0
možnosti

IvaPekárková

5. 8. 2011 15:24
Re: jste si jista, že se jedná o majoritní obyvatele uvedených

jj, tohle je skutečně "majoritní" skupina, od pohledu běloši (ač leckdy zasvinění). Romy by prostější Britové - ti, co automaticky řadí Maďary, Čechy, Slováky i Ukrajince mezi Poláky -- považovali nejspíš za Pákistánce. A tohle jsou "tábory" mužů, ne rodin. Romy jsem takhle žít neviděla, aspoň ne v Británii. Dlouhodobé polobezdomovecké táboření v cizině provozují, jak se zdá, skoro samí "bílí" muži.

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com