Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

Tato úvaha rozhodně není nezajímavá. Její jednotlivé body (a je jedno, jestli bych některé odkýval a jiné ne) však ukazují na jedinou věc. Pod poklopem povinného multikulturalismu, jednotné Evropy, mezinárodního přátelství, vzájemné tolerance a porozumění to bublá.

A nebublá to kvůli Brexitu, migrační vlně či hlasitým "Polákům". Tyto věci jsou jen občasným vyšlehlým plamínkem. Bublá to samo od sebe, protože to prostě fungovat nemůže. A až to vybuchne (a ono to vybuchne pořádně)... ...nevím, jak pokračovat, abych to dokázal vyjádřit...

4 0
možnosti
RH

Jsem přesvědčen o tom, že člověk má žít v zemi, kde se narodil a pracovat tam, včetně Ivy Pekárkové. Jinak je ten člověk potom k nerozeznání od vyžírky. Sám můžu jít příkladem, měl jsem (a stále bych měl) možnost žít a pracovat kdekoli, třeba v Německu nebo v Anglii. Ale nechci, protože to je proti mému přesvědčení o elementární lidské slušnosti.

2 1
možnosti
SB

Přesně tak!

Já hovořím italsky tak, že s výjimkou lehce cizího přízvuku bych byl k nerozeznání od Itala. A tu možnost žít a pracovat tam jsem měl již v dobách, kdy Itálie byla ještě mnohem atraktivnější než ČR. Mohl jsem, ale nechtěl jsem. Zůstal jsem tady.

3 1
možnosti
JV

Doufam,ze si ten blog precte kazda konvicka, nozicka, vetvicka ,japonsky cernoch atd.KarmaR^

8 3
možnosti
SB

A co jako?

To mám svůj postoj k přistěhovalcům mimoevropského původu korigovat na základě zkušeností Poláků z Velké Británie?

Ani náhodou!

Až mi tady přistěhovalci z muslimských zemí a z Afriky budou dělat ze života peklo, nebude to mít s tím, co se děje ve Velké Británii, žádnou souvislost.

6 2
možnosti
LV

Je to jejich země a mají právo si určovat sami s kým chtějí žít.

I když se nám to nemusí líbit.

4 1
možnosti
Foto

A určovat to bude kdo? Parta ujetých feťáků? Poslechnul bych si The Wall od Pink Floydů a tam se o takovém "právu" něco dozvíte,pane Inženýre.

1 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com