Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E50v26a 98H10a84s55n65í41k33o43v23á 1144461606314

Schválně jsem se ptala angličanů, když jsem tam byla, jak jím český přízvuk zní. Určitě by Čecha nezařadili mezi Poláky (kteří mají problém s písmenem H), spíš Němce. ;-D

0/0
29.6.2016 15:32

R58e58n39á12t74a 28P54o32s45p53í83š89i66l74o39v71á 9672120782164

Pravděpodobně těch co měli opačný názor, než vy, bylo víc;-)

To je prostě demokracie a ne se demokracií ohánět pouze v případě, když vyhovuje "mě". VB držím palec vykročili na těžkou, ale samostatnou cest!!

+1/0
28.6.2016 12:01

J19i93r14k29a 63L50i41b44e91ň43s32k32ý 4912151214869

Díky. Takže už i Angličani jsou xenofobové, to jsme rádi my Slovani, že v tom nejsme sami. :-)) Prolétávám titulky v novinách, poslechnu si zprávy a slyším samé: šok, údiv, překvapení, UF, UF. - Ale vážení, tak Britové prostě chtějí starý dobrý life style, který se jim líbil. Brusel příliš tlačil na pilu - a nehodlá v tom určitě přestat: O co, že nám bude nutit ještě usilovněji přebytečné muslimy, co je v Němcích nechtějí, a že nás vůbec budou rovnat do latě? Britové ale mají svoji minulost a rovnost do latě se nehodlají - chtějí žít podobně jako Norové nebo Švýcaři. V klidu bohatí. - Jak prosté, milý Watsone. Experimenty teď bude brusel provádět na nás, kdo nemůžeme utéct. Přiznejme si, že nemůžeme. Přestavte si celní bariéry mezi Čechami Německem a Rakouskem, to by byl trošku problém.

+4/0
27.6.2016 14:52

R85e28n45á53t94a 92P62o56s10p65í98š65i92l70o54v11á 9672530212634

R^souhlas

0/0
28.6.2016 11:54

I53r20e48n33a 85K20r40o11u30p60o96v60á 4630523857492

Přesně.

0/0
28.6.2016 12:13

J65a34n21a 26S41t56u28d97e51n75á 5508318870300

to je dobře, že se lidé v Británii řídili vlastním rozumem a ne stesky několika lidmi z jiných zemí, kteří tam pracují.

+2/0
27.6.2016 11:00

J64i47r92k56a 43L74i78b22e67ň83s61k61ý 4352491674479

Já chápu, že Poláci jsou dotčeni - místo, aby brali příspěvek v nezaměstnanosti v Polsku - dejme tomu 1/3 platu ve zlotých, mají tutéž částku navýšenou třeba 3x v librách. Neznám konkrétní údaje, to by věděla paní Pekárková. Nebo by nám mohla prozradit přídavek na dítě v Polsku a v Anglii. To by bylo zajímavé srovnání.

+2/0
27.6.2016 14:55

R12a50d84e15k 45P42a42n94c32h95a91r50t81e19k 6693193223986

jediná podstatná věta z hromady prázdných slov je tato: nemluvě o tom, že mnozí z nás (já ani mí kamarádi mezi nimi nejsme) pobírají nezanedbatelné částky peněz ve formě přídavků na děti, na bydlení, na podporu v nezaměstnanosti či v nouzi.

Zdroj: http://pekarkova.blog.idnes.cz/blog/blog.aspx?c=530858&x=socialky_facebook_c

0/0
26.6.2016 9:12

M95i58l66a17n 19S20t69e53h66l37í63k 7780309783391

Docela mě baví, jak najednou, když jde o vaši existenci ve VB, už nejsou xenofobové zabednění Češi, nýbrž Britové. :-P

+5/0
25.6.2016 19:10

T13e73r98e45z82a 84H31a15j97k33o46v82a 5387392574230

Diky za tento pohled. Karma.

0/−4
25.6.2016 12:43

S52e48n36k52o19v79a 94A41l73ž44b90ě75t14a 8404524745225

omlouvám se za mínus, to mělo být úplně jinam. S článkem souhlasím i s vaším komentářem

0/0
26.6.2016 21:51

J20u77l45i70u72s 39C24h73a53l68o82u71p37k41a 4242189230211

Asi těch, co měli opačné důvody, než vy, bylo víc. To je nutné v demokracii brát na vědomí. Jinak samozřejmě to naše občanství vám nikdo nevezme, ale jestli si budete sebou domů vzít i svého "opičáka", jak říkáte, tak to je otázka.

+6/−1
24.6.2016 13:31

K40a93r35e30l 32J77a66n71d47a 5932546101676

Njn, jestli to pomůže Británii... Ale pomůže to EU, resp. těm, kteří v ní zůstali a silně si přejí, aby se změnila? Obávám se, že odchod VB jen posílí autokratické tendence Bruselu. Ze začátku (po případném Brexitu se bude diskutovat o reformě, časem to vyvane a s oslabeným "euroskeptickým" křídlem zesílí tlak na centralizaci.

0/0
23.6.2016 11:04

J79i71r69k27a 60L21i52b79e19ň21s77k64ý 4212211694459

Jen ať odchod Anglie posílí debilitu Bruselu, aspoň budeme jasněji vědět, co chceme my, jako Češi.

0/0
27.6.2016 14:59
Foto

O13t76a 67B89l29a22ž79e86k 3893554669137

Spousta - spousta slov... Shrnul bych to takto: Není všechno o penězích - tedy o tom který stát více dává a který bere, jaký bude kurz libry nebo nezaměstnanost. Není to ani tak o "polských instalatérech" (mezi něž se můžeme počítat i my).

Je to o vedení EU, kterému je bližší výkon vysavačů nebo pomazánkové máslo, ale už vůbec neví, co to jsou evropské hodnoty a jak je chránit.

+33/0
22.6.2016 22:20

J11á90n 30L29o52s10k13o10t 7665239625958

Výborne pán Blažek R^R^R^

+4/0
23.6.2016 7:15

J70a41r31o82m56í64r 20K66r96á35l 4440269864199

R^

+1/0
23.6.2016 8:28

H47a67k90i82m 37A15m53d48o78u27n90i 6581225214186

A kdo tedy ví, jaké jsou evropské hodnoty a jak je chránit?

+1/−4
23.6.2016 8:52

J69a78r88o24m70í29r 87K89r96á39l 4340449104169

Evropané.

+8/0
23.6.2016 8:57

H74a56k13i42m 42A61m44d18o83u85n56i 6521315624146

Moudrá odpověď.

Takže sluníčkáři nejsou Evropané?

+1/−4
23.6.2016 9:28

J90a97r51o98m57í37r 56K54r12á25l 4890599764939

Jsou. Ale ti bezradní. Žvanit umějí, ale něco rozumného vymyslet, to je nad jejich síly.

+6/−2
23.6.2016 12:43

H53a12k70i53m 42A13m69d86o26u79n58i 6721605944136

Proto je třeba, aby nastoupil nový Hitler, osvícenec, který ví a jedná.

+1/−5
23.6.2016 13:32

P66a28v96e34l 85H15o40r82á44k 8511783285122

A na to jste došel jak?

+1/0
26.6.2016 0:40

H11a26k51i11m 66A24m39d83o85u98n88i 6581435144816

"Ale ti bezradní. Žvanit umějí, ale něco rozumného vymyslet, to je nad jejich síly."

Kdo určuje, zda je něco "rozumné"?

Přece pouze osvícenec. Třeba vy.

Ale pro nevzdělaný lid je myšlenka "vím, že nic nevím" příliš vzdálená...

To "vysoká škola života" málokoho naučí.

+1/0
26.6.2016 9:42

S71e50n83k75o61v51a 45A96l92ž34b90ě87t22a 8294354115635

Myslím, že nepatřím mezi žádnou skupinu, ale můžete mi říct co jste mimo žvanění vymyslel rozumného vy a vám podobní?

+1/0
26.6.2016 21:53

M84i67c85h98a37l 56K15r46e64j28č79í 1296170751513

Krev, půda a víra.

+1/−1
23.6.2016 10:29

H11a58k20i93m 66A12m65d59o65u29n58i 6761755354276

To mi připomíná pohanské hodnoty.

Ale ty jsou taky evropské, to je pravda.

+2/0
23.6.2016 11:17

J64a60r97o35s73l74a27v82a 44B92o78ž39í95k32o64v76á 5841588488

Hm, jasně, muslimové nás budou vždy mít za pohany. 8-o

+1/0
23.6.2016 11:21

H86a62k18i40m 43A61m28d17o29u78n77i 6791395204476

Muslimy mají křesťany za uctívače Alláha, kteří Mu však přidělili syna.

Sice je dnes většina Čechů pohanských, to ale zdaleka neplatí pro celou Evropu.

0/−1
23.6.2016 11:29

J63a28r31o81s12l75a82v75a 75B11o87ž71í68k37o10v51á 5721278368

Jste komik.;-D

0/0
23.6.2016 11:31

H48a63k55i30m 63A73m54d66o97u13n65i 6231485294586

Ještě komičtější je váš argument ;-)

Víte něco o Koránu? Zkuste si něco zjistit o tom, co v Koránu stojí o Abrahámovi, Mojžíši, Ježíši, Marii a o křesťanech a zjistíte, kdo se teď hrubě zesměšnil...

0/0
23.6.2016 11:53

J68a46r55o13s56l71a13v86a 42B39o54ž88í58k79o29v36á 5151618138

Nemám potřebu 8-o listovat v koránu. nemám potřebu se dohadovat s muslimem, kdo je či není vyznavač Alláha. Ovšem čím dál tím víc, často i z vašich příspěvků - křesťan je vyznavač Alláha, proboha - je mi jasné, že skutečně není možné s muslimem dikutovat o čemkoliv, když ten má za jedinou danou pravdu jenom to, co najde v koránu. Máme 21. století, a já prozatím! nebudu brát váše slova, že se někdo zesměšnil, jako hrubou urážku. Spíš bych vás mohla politovat.

+3/−1
23.6.2016 12:05

H70a83k18i97m 66A18m56d19o84u71n19i 6861495524206

Kdybyste měla potřebu rozumět tomu, na co odpovídáte, uvědomila byste se, že jsem popisoval to, za co křesťany považují muslimové. Nikoliv sami křesťané či ateisté.

Nemáte-li potřebu to vědět, pak byste neměla mít potřebu o tom tvrdit nic jiného, že tom nemáte potřebu nic vědět.

Nemáte-li potřebu vědět, co je v Koránu, neměla byste mít potřebu s muslimem diskutovat.

+1/−1
23.6.2016 12:14

J67a63r95o69s70l63a45v75a 22B89o19ž83í95k85o77v75á 5601608458

Máte vy potřebu listovat v Bibli, a brát jí stejně vážně jako korán?

Proč bych nemohla diskutovat s kým chci, jedině tak se pak dozvím, jak se věci mají, a občas mě to udivuje, protože různých předsudků, co se týče muslimů, je v naší společnosti hodně, a pak zjistím, že skutečnost je daleko horší. :-P

+3/0
23.6.2016 12:25

H58a74k59i48m 88A93m98d62o28u24n32i 6511145464486

Vidíte, předsudky se nejlépe překonávají ignorováním protiargumentů.

0/0
23.6.2016 13:29

J22a65r40o44s90l48a34v17a 94B17o57ž33í60k32o16v94á 5581368148

Vy jste někde použil nějaký protiargument? Označil jste křesťany za vyznavače Alláha, ateisty za pohany, jestli stejně vážně berete bibli jako korán, to jste neodpověděl, tak kde máte ten protiargument? Spíše je ignorujete vy.

+1/0
23.6.2016 13:39

H92a44k18i24m 16A75m70d11o27u60n88i 6481145474566

Ano, ignoruji, že mě považujete za komika či že nemáte potřebu vědět, co je v Koránu o křesťanech napsáno.

Já křesťanství nekritizuji, proto nemám zapotřebí znát jejich Svatou knihu.

To, co z Bible znám, mě jen utvrzuje ve dvou bodech:

1. Je založena na stejných hodnotách, jako Korán.

2. Nový zákon nikde neuvádí jednoznačně, že je Ježíš syn Boha.

Chápu, že nevidíte smysl debaty s muslimy. Proto pochopím, když nebudete na mé příspěvky reagovat.

0/−1
23.6.2016 14:00

J73a22r45o25s68l96a33v67a 63B40o41ž69í48k40o21v28á 5731258108

Smysluplnou debatu bych brala. Ne takovou, kde se jakýkoliv spisek tisíc let starý bere jako jistota, že to, co se v ní píše, je čisto čistá pravda, a přes to vlak nejede. Jakože se neuvádí, že Ježíš je syn Boha. Atd. Nebo , anebo raději nic, stejně bych tady mohla vypsat sáhodlouhý seznam, co všechno je v Koráno bráno jakože se to stalo, či to tak bylo, a samozřejmě, nikdo to nemůže dosvědčit, protože u toho nikdo nebyl. My, i ateisté, máme křesťanství v sobě. Zásady křesťanství. Nemusíme u toho každý den číst nějakou knihu, každý den se pětkrát modlit, chodit do kostela. Přesto naprostá většina z nás žije tak, že kdyby i nakrásně nějaký bůh existoval, nemuseli bychom se stydět před něj předstoupit. R^ Tečka.

+2/−1
23.6.2016 14:17

H52a13k13i50m 33A68m30d47o17u55n16i 6681525854136

Smysluplná debata nemůže probíhat, dokud si obě strany strany neuvědomí rozdílu mezi faktem (pravdou) a názorem.

Názor muslimů na pravdivost Koránu je prostě fakt, který nezávisí na tom, zda tento názor sdílíte.

Modlitba a připomínání si Božího slova slouží k tomu, abychom měli sílu odolávat tomu, chovat se tak, že bychom se museli před Něj předstoupit.

A podle muslimů i křesťanů jde o mnohem, mnohem víc, než pouhý pocit hanby.

Děkuji za tečku, k tomuto argumentu mám veliký respekt :-)

Vše, co po tečce přijde je totiž zbytečné.

0/−2
23.6.2016 14:28

J57a93r59o43s66l17a69v76a 53B83o74ž15í31k69o16v42á 5251328138

Proto jsem napsala to : Tečka. Možná to nevíte, ale žena má vždy poslední slovo. U nás určitě ano.;-)

+1/0
23.6.2016 14:37

J94i53r69k70a 21L56i48b58e26ň21s57k71ý 4872831454829

Hakime, go home.

0/0
27.6.2016 15:16
Foto

O26t68a 39B58l92a82ž35e59k 3663584629977

Evropské hodnoty (svoboda jednotlivce, rovnost před právem) jsou založeny na křesťanské tradici a římském právu. I my ateisté máme v sobě křesťanství v té prazákladní podobě zakódováno (desatero), když pominu takový detail, že několikrát za den si řeknu bezděčně "Kriste pane...".

Imigranti z blízkovýchodního a afrického kulturního okruhu s sebou přináší rozdílný řebříček hodnot - a přizpůsobit se tomu evropskému odmítají - považovali by to snad za urážku. No prosím - ale to rodí problémy.

Jak tedy chránit evropské hodnoty , Odpověď je nasnadě.

+4/0
23.6.2016 11:31

J76a11r23o89s45l49a89v59a 86B33o47ž85í27k57o52v65á 5941218858

Přečtěte se odpověď pana Amdouniho výše, a pobavte se.

+1/0
23.6.2016 11:33

H31a85k86i88m 72A84m73d19o21u27n20i 6141625934506

Nejprve bych poukázal na to, že imigranti z blízkého východu jsou oproti imigrantům z východní Evropy zanedbatelným argumentem pro Brexit.

Nicméně, musím s vámi souhlasit v tom, že nesoulad hodnot nutně přináší integrační problémy.

Svoboda jednotlivce je na druhou stranu dost relativní pojem, absolutní svoboda jednotlivce není ani součástí evropských hodnot.

Rovnost před právem je na druhou stranu pevně zakotvena i arabské mentalitě.

0/0
23.6.2016 12:07

J80a24r97o66s35l48a92v85a 94B91o30ž53í40k45o39v69á 5631548718

K imigrantům z Blízkého východu, či z Afriky cítí Britové jakési postkoloniální povinnosti. Imigranti z východu EU, ve větším množství, jsou pro ně relativně nóvum.

Svoboda jednotlivce nemůže být nijak relativní. je to prostě svoboda. A ještě nakonec, jak je to s rovností před právem, co se týče žen a mužů?V arabské mentalitě? Není to tak dávno, co se jeden muslim - pan Abbás - vyjadřoval v TV tak, že žena má půl mozku, půl hodnoty muže, před soudem nemůže svědčit sama, není to bráno jako směrodatné, protože co kdyby ji ovlinila menstrace - pobouřil většinu žen v Čechách. Neslyšela jsem moc muslimů, co by tehdy říkali, že to tak není. Jen že ženy se mají bít tak, aby nebyly vidět modřiny, děti se mají bít tak, aby správně věřili v Alláha, a to hlásali v Čechách. 8-o

+2/0
23.6.2016 12:35

K41a21r89e21l 49N15o71v39á78k 6414762288834

Ty určitě ne.

0/0
28.6.2016 6:34

V91o75k75o38u66n 38V85l47a37d10i90m96i52r 8412428739818

Jasne, pomazankove Maslo a vysavace s vysokym PRIKONEM, ne vykonem jak pisete jsou evropske hodnoty.

+3/0
23.6.2016 11:04

J56a55r59o90s62l39a90v13a 57B61o63ž19í24k53o28v72á 5451618648

No právě, toto považuje za evropské hodnoty EU, ne my.

+2/0
23.6.2016 11:20
Foto

O68t11a 13B35l68a34ž13e20k 3983244969727

Pan Vokoun to jistě myslí ironicky - ano - vysavače a pomazánkové máslo. EU věnuje energii takovým ptákovinám, přičemž před očima jako vzor vidí Spojené státy americké. Ale že tam jsou mezi jednotlivými státy ponechány tak zásadní rozdíly, jako např. že v některém je trest smrti a v jiném není, to těm bruselským úředníčkům uniká. Federální orgány USA se nezabývají vysavači, ale naprosto podstatnými otázkámi, které drží USA pohromadě a v mnoha věcech na špičce světového vývoje - i s některými negativy.

+3/0
23.6.2016 11:43

J39u65l95i83u30s 68C92h38a45l84o34u18p75k31a 4372239560711

Platí prostě moc úředníků, tak pro ně musí vymyslet práci. Tak proto se starají o žárovky, pomazánkové máslo atd. Mimochodem minulý týden jsme byli nuceni koupit nový plynový kotel. Protože ty staré Unie zakázala prodávat, nový a nové dvojí vyvložkování komínu nás stálo cca o 50 tisíc Kč víc. To je také evropská hodnota?

+1/0
24.6.2016 13:38



BLOGER ROKU 2016 - FINÁLE

Petice

Podpořte svého favorita v anketě Bloger roku 2016 a vyhrajte!!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.