Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

Tak nevím. Já jsem Čech a ateista. Hned jak jsem v 25 letech získal svůj byt, tak jsem jej vybavil bidetem. Je to již 45 let a nedovedu si představit 24 hodin bez bidetu (či jeho náhražky na cestách nerozvinutým světem).

1 0
možnosti

na co bidet, když úplně stačí sprchová růžice na kraji vany;-D

0 0
možnosti
MR

M63i11l84a97n 88R96a64d64e87k

16. 3. 2015 20:43

zajimave deni, tam u vas v Angli, ale sakra, ja vim ze je tam drahe bydleni, v N.Y. a L.A. byvalo take, ale prece se da sehnat neco pro sebe, i jako zacinajici emigrant, misto podnajmu, v tom jsem zil jen asi 3 mesice ve Vidni, cerstvy utecenec, ale takhle s lidmi z Afriky je to sice velmi poucne, ale na casek. To by opravdu normalni bytecek nebyl, ze by v Anglii byla takova bida?

0 0
možnosti
IP

my bychom se s Káčkem v normálním bytě unudili, hlavně K. To nejde! Ale díky za starost.

0 0
možnosti
RE

:-)Jo, s Afričanama bývá sranda. Měl jsem v bytě kdysi vodohospodářského inženýra Abdoula z Beninu. Když zmizely dveře od koupelny, našel jsem je zakomponované v posteli a on večer u mně ve večerce vítězoslavně pravil: ,,už vim, proč tady chodíte všichni schrbení. Jak můžete spát na tak měkkých postelích?!":-)

2 0
možnosti
Foto

Bez umytí řitě, Ivo, po velkostranění, se mohou při rychlejší chůze půlky zadřít jako motor bez olejeR^

1 0
možnosti
IP

No však já a mně blízcí si ji taky myjem! Ač diskrétněji... Jak to dělá můj manžel Jorubanka, to netuším...

1 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com