Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Asi zajdu do svého lesa vysbírat muchomůrky, abych neměl problém. :-), cituji: "Jde o to, že kdyby někdo nasbíral na mém pozemku houby a pak se jimi otrávil, mohla bych z toho mít oplétačky."

0 0
možnosti
IP

Jé, vy máte vlastní les? To je super!

0 0
možnosti
PN

Super Iwo. Moc hezký.

0 0
možnosti
Foto

S tím světoznámým mykologem jsi to fakt přehnala... no ale pár Slováků mě zná ;-D

1 0
možnosti
IP

No vidíš, tak díky rozdělení seš aspoň mezinárodní! Podlézat ti musím, abys mě někdy vzal na ty houby. Jo -- a už mám další aspekt důvodů pro zákaz: prý nějaké bandy snad Poláků, snad Slováků či tak totálně luxovaly lesy a houby prodávaly restauracím. Moc se mi to nezdá (hlavně mi přijde divné, že by restaurace byly ochotné od neznámých lidí bez všemožných licencí kupovat jakékoli potraviny), ale zkusím to ještě vyzkoumat podrobněji.

0 0
možnosti
Foto

R^ Můj soused, Angličan, už jim přišel na chuť, když jsem před léty začala jeho manželce houby přinášet. Další soused, Němec, velmi rád houbařil, ale už nemůže, proto jsem mu včera nasbírala košík. Sběr hub je zdravý a užitečný sport R^

1 0
možnosti
JC

Když jsem chodil na gympl, museli jsme rozpoznat 50 druhů lesních hub. Kdo nezvládl, dělal v září reparát z biologie.

Jestli to po gymnasistech chtějí i dnes, to nevím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com