Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyžm jste se rozhodla žít na hnojišti, nestěžujte si na smrad.

0 0
možnosti

Paní Pekárková,

přečetla jsem Váš fejeton jedním dechem. Pokud se někdy vyskytnete na Pankráci (myslím, že se v této lokalitě občas objevíte), dám Vám zajímavý tip.

Za naším domem, což jsou takové ty dva bloky domů odřízlé od civilizace silnicemi a moderními stavbami, je země nikoho.

Původně tam parkovala auta, ale naštěstí jim v tom bylo zabráněno. Zůstala pouze rozježděná a udusaná odhalená zem.

Je tam také jedna škaredá velká louže, která vysychá jen v největších parnech.

No a na té louži se na chvíli zabydlel pár kachen. Zřejmě do té louže zanesly semena nějakých vodních travin a ty se teď v louži pěkně rozrůstají. Navíc proto, že tam už málokdy zajíždějí auta, pozoruji, jak se v pásech odhalené země objevuje tráva a plevel. Jsem zvědavá, a doufám, že nedojde k výstavbě, zda Příroda si najde i zde cestičku.

0 0
možnosti

R^ Přečteno jedním dechem, krásně napsané.

0 0
možnosti

M83i72l78a12n 78R49a25d59e70k

21. 7. 2014 18:21

poutave napsane, o to nic, mate velky talent.

Ale to uz v Anglii nezije nikdo normalni, nebo se vam lepi smula na paty? Tohle jsem opravdu NIKDE nezazil.

2 0
možnosti

lol, díky, já myslím, že se mi lepí na paty spíš štěstí! Kdysi, jako mladá holka, jsem si hrozně přála, aby můj život byl zajímavý... a tohle přání se mi od té doby plní. Ne že bych občas nezatoužila po troše klidu a nudy. Zkrátka bacha na to, co si přejete, ono by se vám to mohlo splnit.

0 0
možnosti

Je mi líto Británie, nikoliv Vás. Bydlí-li někdo mezi barbary, nemůže očekávat civilizované chování. Bohužel opravdová Británie je vidět jen v seriálu Vraždy v Minsomeru. Škoda.

2 0
možnosti

To chce nekoukat porád na TV.

0 0
možnosti

Djó... a z toho všeho plyne, že mačeta je strašný nástroj a nikdy neměla být vynalezena! ;-D ;-) ... A taky že člověk má žít tam, kde se narodili jeho předkové a nemá se stěhovat tam, kde jeho počínání nikdo nechápe. ;-)

2 0
možnosti

R^ Moc pěkné. Teda jako myslím moc pěkně napsané.:-)

A já si vždycky říkám, že bych chtěla zahradničit v Anglii, kde nejsou vedra anebo zase strašné mrazy, a kde hodně prší, takže všechno krásně roste... Radši si teda nechám svojí momentálně vyprahlou zahradu a budu se modlit, aby mi v zimě zase nepomrzly všechny růže.

0 0
možnosti

Máte pravdu, zahradničí se tu nádherně -- teda z hlediska podnebí. Můžete tu mít fíkovník a skutečně vám dozrají fíky! Spousta lidí si tu teď vytváří zahrádky s tropickou vegetací, k čemuž jim prý napomáhá globální oteplování.

0 0
možnosti

No nevím, myslím si, že žena Vašeho věku už by měla mít svou vlastní zahrádku.... .

1 1
možnosti

je na to nějaká norma?

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com