Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DanDuda

7. 10. 2010 9:19
Charity

Ještě k těm dívkam jménem Charity. V staré angličtine krále Jakuba je to slovo pro lásku. Takže asi takové jmeno jako v ruskojazyčném prostoru dívčí jméno Ljubov -Luba.

0 0
možnosti

IvaPekárková

8. 10. 2010 23:29
Re: Charity

Dobrá informace... to by ostatně odpovídalo té "charitě" -- tj. "účinné lásce", dobročinnosti. Může těch lásek být víc druhů, tak jako v řečtině?

0 0
možnosti

saratom

24. 9. 2010 16:32
...

dobrý den,

 ráda bych se zeptala, co dělají záda a zloději? Záda už nebolí? Zloději stále na útěku?

                            hezký den   :)                  Sára

0 0
možnosti

IvaPekárková

26. 9. 2010 10:51
Re: ...

Jé, díky... Záda pořád trochu bolí, ale rozcvičuju to atd., už je to lepší. Zloději zatím nic... předpokládám, že během pár dnů dostanu dopis od policie, že je jim líto, že jsem byla přepadena, a děkují mi za to, že jsem to nahlásila... oni jsou tu hrozně zdvořilí. Hezkou neděli přeju. I.

0 0
možnosti

burden

23. 9. 2010 16:55
:-)

Když je žebrák sympatický tak mu něco dám, ale předtím mi musí odpřísáhnout, že to prochlastá. Obvykle po chvíli údivu s tím nemá problém a přísahá za hurónského smíchu.

0 0
možnosti

IvaPekárková

24. 9. 2010 10:54
Re: :-)

jj :-)

0 0
možnosti

tomtop

22. 9. 2010 11:46
charita

je charita a Charita. Také jsem potkal pár podvodníčků, ale také jsem jako dobrovolník pracoval pro českou katolickou charitu a na vlastní oči jsem viděl poměr nákladů .. od té doby vím, že 3králová sbírka a jiné jako je Akce cihla jsou dobře využity.

0 0
možnosti

kosciuszko

21. 9. 2010 13:06
Kdybych měl literální talent jako vy, tak bych napsal o, jak

jednou svatý Mikoláš s čertem, poté co jsem je štědře odměnil,

0 0
možnosti

kosciuszko

21. 9. 2010 13:07
Re: Kdybych měl literální talent jako vy, tak bych napsal o, jak

ukradli mi mé jediné zimní boty:-P

0 0
možnosti

veš na pleši

20. 9. 2010 11:24
Taky jsem nalítla,

to se fakt asi stane kdekomu. Do práce ráno radši jezdím po objízdné trase busem, protože do metra se přes všechny ty vyběrače ani není možné dostat. Žádost o číslo konta používám také, to funguje. A rozhodně mi není zatěžko poslat i vyšší částku prověřené organizaci, než vytahovat na ulici peněženku, jen mi nějaká Grétka zatřepe před očima pokladničkou na Winterhilfe. Kolegyně se jedné takové zeptala, jak s těmi penězi na "Dětství bez úrazů" organizace hodlá naložit a jak si to dětství bez úrazů představuje. Když dívčinka jen zmateně začala něco koktat, kolegyně šla beze slova dál a už taky na ulici nedává.

A také ty "ukradli mi peneženku" taky znám. Jeden takový mladý umolousaný párek s pohledem štvanců obcházel Florenc přesně ve stejném čase, týden za týdnem. Zmizeli až po dlouhé době, kdy buď konečně vybrali dostatek na jízdenku (zjevně kolem světa), nebo si uvědomili, že dost lidí cestuje někam pravidelně a oni jsou už známí jak falešná pětka.

0 0
možnosti

radim36

20. 9. 2010 9:30
U nás v ČR.

U nás v poslední době hodně žebrají ekoteroristé. Například Greenpeace v létě hledali v několika největších městech pro takovéhle žebrání brigádníky, studenty a podobné, přes celé léto. Akorát asi nejsou tak agresivní jako ti v článku.

0 0
možnosti

lost

20. 9. 2010 8:47
kéž nám stará dobrá Anglie vydrží ..

..i se sklonem k byznysu a charitě ..V

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com