Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fluffin

12. 6. 2009 13:40
Liška

děkuji za krásný příběh o (nejen) lišce, Londýn miluju, ale lišku jsem viděla jen

 2x :-)

0 0
možnosti

aradis

22. 5. 2009 10:33
Fandím

Rád čítam vaše články - vanie z nich človečina, dá sa im veriť. Pozeráte na svet svojou optikou, ktorá sa nemusí každému páčiť a nemusí každému vyhovovať. Práve preto sú vaše články uveriteľné - píšete za seba a nie pre niekoho, ktorý to dá ešte scenzurovať, učesať, skorigovať, prelustrovať - až z toho neostane ani zrnko pravdy. Teším sa na ďalšie príbehy.

0 0
možnosti

Joyseph

22. 5. 2009 8:17
Úžasné,karma

má to téměř pacifistický nádech a závan smutku doby co čiší z denních televizních zpráv.

Můj jeden z nejoblíbenějších kanálů je Animal planet, kde sleduji i relaci Animal Cops, což je činnost kdy, něco jako "veterinární policisté", zasahují při špatném až  trestném zacházení majitelů se zvířaty včetně i toho, že jsou schopni sundat kočku z okapu nebo chycenou labuť do rybářských sítí.

Pohlazení na duši jsem zažil nedávno tady u nás v Norsku, když jsem lezl do svého auta na parkovišti, tak jsem uviděl zajíce, kterého jsem tam vídával téměř každý týden jak přehopkal tu asfaltovou plochu a ponořil se do přilehlého parku.

Tentokrát přišel také.A s sebou měl 4 mladý ušáky.

No řekněte není to hezký start nového deštivého(jak jinak v Norsku) dne??V

0 0
možnosti

hryhryhry

21. 5. 2009 11:06
já Vám karmu nedávám,to je blbost

Vprotože já Vás považuji za skvělou českou spisovatelku, četla jsem Vaše knihy, a v knihovně jsou to podpultovky, jste kvalitní

a jednou budete v učebnicíchV

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 17:46
Mila Ivo,

moc hezky napsano, jako ostatne pokazde... :-)R^ Zdravim, Pavlina

0 0
možnosti

viveka77

20. 5. 2009 16:18
Krásný příběh :-))

Dobře se čte, že jsou někde ke zvířatům, a k liškám zvlášť, i laskaví. U nás je to bohužel pořád "škodná" ;-(

Ráda bych se zeptala: píšete, že na venkově "bylo ještě donedávna povolené je střílet", znamená to, že teď je to už zakázáno?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS