Diskuse

Život na háku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

touring

16. 10. 2009 22:01
Tady bych si troufnul trochu nesouhlasit

I to nase schranovani veci ma - dle meho - racionalni zaklad a je hodne o skromnosti, ze to nedokazeme vyhodit, protoze se to jeste nekdy muze hodit. Mozna je to i klimatem - v Africe je o dost vlidnejsi a celorocne stabilnejsi - naopak v nasich zemepisnych sirkach, kdyz si lide neudelali pres leto zasoby, tak zimu proste neprezili. Ostatne i B. Nemcova prece psala, ze dobra hospodynka pres plot i pro pirko skoci. Akorat v dnesni dobe se holt mame az moc dobre, tak nam to mnozstvi veci prerusta pres hlavu.

A kdybych si chtel rypnout, tak pri konfrontaci toho evropskeho "investicniho" zpusobu hospodareni a toho africkeho "spotrebniho", tak co se vic osvedcilo, to je vcelku zrejme :-P

0 0
možnosti
PL

Aix.Galinha

27. 5. 2009 22:57
pravda, ale chce to nasbirat odvahu

Nedavno jsem na mistni charitu odnesla 5 velkych pytlu obleceni, co jsem uz jen ve skrini prepirala, aby zustalo ciste a vonave, ale sama jsem vedela, ze uz ho nikdy nebudu chtit nosit. Podobne s botami. Ted presne vim co kde mam a nemam a co potrebuji.

Ale to nasbirani odvahy a pote i to samotne rozlouceni se s vecmi, to dlouho trvalo. ;) :)

0 0
možnosti
MS

Martina Svobodová

15. 5. 2009 11:37
Je to tak

Presne s takovou odlehcenosti jsem se snazila zabydlet si nas japonsky bytecek. Dva hrnky, dva talire, minimum veci-mit proste jen to nejnutnejsi-a kdyz prijde navsteva, nejak se to udela...bylo to velmi osvobozujici.....ale stejne se za par mesicu ty veci nejak nafoukly ;-D

0 0
možnosti
L

Lou.

16. 5. 2009 19:52
Re: Je to tak

Jo jo je to tak...pridavam se

0 0
možnosti
T

tekanna

15. 5. 2009 11:02
Děkuji

Chce to jen nejdřív zbavit se zbytečných obav.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

15. 5. 2009 10:53
Blbost

Mám o 40 klio více než v den svadby

ale oblek nevyhodím.Co když zhubnu ?

0 0
možnosti
KR

Kaa

7. 10. 2009 16:00
Re: Blbost

mám to stejně, ale on vyšel z módy i střih...

0 0
možnosti
TV

tomtop

15. 5. 2009 8:48
více či méně ...

dokud jsem nic neměl , dělil jsem se o každou korunu. S postupem času zjišťuji, čím víc mám, tím míň se dělím ... to, že je to pro rodinu není tak úplně důvod .... no i s těmi věcmi je to možná podobné... pěkný článek :-)

0 0
možnosti
L

Lyndon

15. 5. 2009 8:15
K životu

toho člověk moc nepotřebuje.Já jsem se cítil vždy nejštastnější pod stanem a bez starostí o placení učtů a bankovní konta.:-)

0 0
možnosti
WS

wandering star

15. 5. 2009 8:12
Pohlazení po duši

Dík!

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com