Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

blogatorka

20. 5. 2009 4:11
Hodně štěstí

a pište!  Moc Vám fandím. R^

0 0
možnosti
W

Wendolene

20. 5. 2009 3:02
Pomsta chutna sladce!

Ja jsem tak alergicka na ty kapuciny a nosice kalhot na pul zerdi...Uz casto jsem je zahledla, jak si je popotahuji, aby vubec mohli chodit.:-)

0 0
možnosti
RB

Zorrrrrro

15. 5. 2009 7:36
super

Znovu jsem to přečetl a znovu nelitoval! Já ten váš blog miluju! Ty kalhoty spuštěný takřka na půl žerdi - to mne taky vždycky dostane...:-)

Ivo, jezdíte s navigací anebo trénujete mozek (viz http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/677048.stm) ?:-)

0 0
možnosti
S

Semper2

11. 5. 2009 11:52
Žít v londýnském e-koncentráku...

kde je kamera na každém metru, asi bych taky taky chodil s kapucou.

Ale Jyrka Paroubek řiká, že prej se slušný lidi nemají čeho bát, že je to fízlování pro naše dobro, tak nevím...

0 0
možnosti
V

v3_UžHořelaKdyžJsemSiDoNíLehal

11. 5. 2009 21:36
Re: Žít v londýnském e-koncentráku...

Sempere, CCTV v Uk mi nevadí, skutečně se cítím bezpečněji (navíc, je to veřejný prostor).

0 0
možnosti
J

Joyseph

11. 5. 2009 9:59
No konečně,

blog, už jsem měl za to, že ti Ivo vyschlo pero.;-D K mládeži obecně: když si vzpomenu co jsem nosil já na sobě a co k tomu mělo okolí za poznámky tak dnes svého syna neřeším, pokud je to čisté, v souladu se zákonem a neponižující. To přejde, společenský mlýn těmto klukům sešrotuje tuhle módní animozitu do bezvědomí a za 2 roky možná víc, méně , nevím, pokud tedy neujedou úplně mimo společnost, budou mít kalhoty vytažené, kapuce zmizí a v taxiku ti možná to spropitné přidají. Ale o strach to bylo, to si dokážu představit.To by se tady v Norsku stát nemohlo.God morgenR^ 

0 0
možnosti
C

celim

11. 5. 2009 9:49
Tak tomu říkám štěstí v neštěstí!

Jinak mě neustále fascinuje ta móda! Jási pamatuji, jak jsem se coby malé děcko cítil dehonestovaný, když jsem nemohl jít protovlasý a musel mít na hlavě čepici. Ostatně teď nosím čepici jen když je větší mráz než mínus deset. O to víc mě fascinuje, když vidím mládence s naraženým kulichem, nebo kšiltovkou při teplotách nad 20stupňů:-) Nebo když potkávám děvčata (třeba včera, kdy bylo opravdu teplo) jen v lehounkých šatičkách a tu se objeví zjevení s krkem omotaným tlustou šálou;-D No móda může být debilní, ale její diktát je nesmlouvavý. Jen silní jedinci, kteří to nemají v hlavě úplně vymetené jí plně nepodlehnou.

0 0
možnosti
JL

Kapitán Hollister

11. 5. 2009 17:10
Re: Tak tomu říkám štěstí v neštěstí!

přééésně R^

0 0
možnosti
MK

taras

11. 5. 2009 9:46
Mládež byla, z pohledu dospělých,

odjakživa zlotřilá a směřovala na šibenici; jde ale o míru, o procento těch skutečně vykolejených. Kdy asi svět přijde na to, že se rodí stále více těch, kteří se narodit vůbec neměli, protože přinášejí jenom zločinnost, neštěstí pro jiné, parazitismus, ostatně - mnohdy jim nic jiného nezbývá? Až ho tihle zadáví?

Chybí ale popis těch čtyř velkých kluků, jestli třeba neměli hodně bílou pleť, blonďaté a také nazrzlé vlasy, pihovatí, jak už tak seveřané, imigranti z Finska, Švédska a Norska bývají.

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com