Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PE

spoony

23. 4. 2009 19:05
tomu rikam osveta

takovejch clanku vic a houste :)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

22. 4. 2009 11:32
Ivo ,to jsem byl já

Už jsem zase doma

Proč prozrazujete služební tajemství ?

Už mám novou tetováž: "Budu pracovat i

zadarmo ":-(

0 0
možnosti
MR

Martina 77

22. 4. 2009 11:22
karma

tohle je skutečně fascinující zkušenost.... a nezávidím Vám vaši práci....

0 0
možnosti
D

Dennys

22. 4. 2009 7:52
Pochopil jsem to spravne ??

Pan Dobroslav je vlastne pan Dezider.;-D

0 0
možnosti
G

Go_Canada_Go

21. 4. 2009 21:09
karma.

a to, jak byl moc byl Dobroslav opáený, ani hádat nemusím.

0 0
možnosti
SS

stastu

21. 4. 2009 17:53
Karma, moc pěkný článek ze života a o životě :)

Měl jsem chuť jet do Anglie, třeba jen balit zboží apod. a naučit se pořádně anglicky. Věřím tomu, že kdybych s Vámi strávil rok a každý den poslouchal, jak lidem tlumočíte,  že bych se mohl docela perfektně naučit praktickou angličtinu. Nuž, nyní máte ode mě drobný nápad na rozjetí menšího byznysu. Založte si v ČR stránky a zkuste to nabídnout studentům a dalším a nechte si za to rozumně zaplatit. Myslím, že by to bylo neocenitelné, praktické a stojí to rozhodně za zamyšlení. Napadají mě další  myšlenky, jak to pořádně rozjet :)

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

21. 4. 2009 14:04
kikani

Spis bych to kostoval na prislusnika jedne narodnostni mensiny, ktera je na ceskem uzemi uz 500 let perzekuovana a do soucasne doby se jeji prislusnici nenaucili jazyk zeme ve ktere ziji...

0 0
možnosti
HM

Hank Moody

21. 4. 2009 13:57
Dobroslav je,

podle popisu, typicky vychcany "cechacek" v prave smyslu tohoto slova, nevzdelany, sprosty, vycurany... Z takovych se nejcasteji rekrutuji volici leninskych stran - ODS a KSCM. Takovi lide, jako je Dobroslav, povazuji prihloupleho Klause se vzdelanim na provincni skole, ktery neumi bez papirku rict ani slovo v cestine (natoz v anglictine) za genia a raduji, jak to Klaus vsem "natrel".

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com