Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

rodji

20. 3. 2009 16:54
P.S.

Zde na to není prostor a vlastně jsem se dostal tak trochu off-topics. Proč jsem reagoval na Váš článek... Kde se v nás bere to přesvědčení, že islamismus  pro nás není nebezpečný? Soudíte podle toho, že kolega Ahmed je usměvavý pán co má jen legrační ručník na hlavě? Že by vám nebyl schopný uříznout hlavu, když by přišlo na lámání chleba? Jistě, naopak: Kde já beru tu jistotu, že každý muslim je fanatik a terorista? Já netvrdím že každý, ale skoro každý. A rozhodně to nechci zkoumat, jestli je, nebo není. Prostě jen nechci. Je to moje právo, které ale nikdo respektovat nebude, naopak já budu v brzké době ten, kdo bude muset respektovat je. Ano křestané si také řezali palice, pálili se na hranicích. Před kolika? 300 lety? Kam dospěl náš svět a kde je ten jejich? Minimálně si neřežeme hlavy a minimálně máme (skoro) všude svobodu slova. Četla jste korán? Já ne, ne celý. Jen tu část o muslimském právu. Stačilo mi to. Nemyslím si, že by to bylo vytržené z kontextu. Islám JE nebezpečný.  

0 0
možnosti
RV

rodji

20. 3. 2009 16:34
Děsím se dne, kdy

přestane být patrný rozdíl, zda žijete v "multikulti" Londýně, nebo v Praze. Já to prostě z celé duše nechci. Nejsem věřící v tom pravém slova smyslu, respektive nemám rád náboženství. Ale jsem evropan a jako takovému mně jsou bližší evropské (chcete-li křesťanské) hodnoty. A muslimové, to jsou z mého pohledu nebezpeční fanatici. Nechci s nimi bydlet v sousedství. Nevadí mi, pokud jsou tam, kde jsou doma. A to tady v Evropě nejsou. Buď jsem omezený svou "malostí" v tom smyslu, že jsem nikdy pořádně nevytáhnul paty z vlasti a nežil, a ani mezi nimi nepracoval jako Vy, paní Pekárková. Nebo jen používám selský rozum a dochází mi, že z toho bude jednou velký průšvih. Já neberu Ahmedovi, že chce uživit svých pět dětí a žít si životem pravého muslima. Já jen nechci, aby se živil a žil tady. Bohužel, my všichni bez rozdílu jim to svým bezstarostným přístupem umožňujeme. A vy svými "postřehy", jací jsou to vlastně "obyčejní a normální" lidé, k tomu přispíváte také.

0 0
možnosti

Dr No

16. 3. 2009 11:26
Každý muslim není terorista

ale právě to důsledné dodržování spousty nesmyslných pravidel, které si vymyslel (nebo někde odkoukal) jeden negramotný kočovník před mnoha sty lety a jeho následovníci, jako vojenský dril postupně zbavuje muslimy soudného lidského uvažování a dělá z nich loutky, ochotné poslouchat jakéhokoliv zločince, který se bude odvolávat na Korán. Samozřejmě, že toto vymývání mozků nemá na každého stejný účinek, ale i tak je procento naprostých blců mezi muslimy velmi vysoké - a na rozdíl od blců v běžné populaci (kterých také není zrovna málo) jde o blbce díky pravidelným návštěvám mešit poměrně dobře organizované. Už pan Werich říkal, že "kde blb, tam nebezpečno". A historie nám mnohokrát ukázala, že když jsou blbci navíc organizovaní, tam jde spoustě lidí o život ...

0 0
možnosti
JD

gagaryn

16. 3. 2009 11:13
***

Navíc do této restaurace nepřijde sebevražedný atentátník.

0 0
možnosti
K

kion123123

16. 3. 2009 9:55
Každý muslim není terorista

ale skoro každý terorista je muslim:-)!

0 0
možnosti
PN

burden

16. 3. 2009 10:30
nejhorší

Nejhoršími muslimy jsou katolíci z pravé IRA, Baskové a bezvěrci z frakcí rudé brigády (i když Ti to v konkurenci zabalili již před pár lety). Ale bez legrace. Když proti muslimským teroristům nebudou bojovat jejich souvěrci, tak policie rekrutovaná ze zcela jiného prostředí prostě nemá šanci. Tak jako u nás nemá šance policie proti cikánům - zvláště když cikánští policisté kteří existují ty své kryjí a pomáhají jim.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fiala

16. 3. 2009 9:25
Pro mě všechno jedna verbež

Je otázka, co je horší. Jestli terorismus nebo tenhle "mírný pokrok v mezích zákona". A je otázka, zda tohle není záměr. Jednoho dne se probudíme a zjistíme, že jsme se mírně a v mezích zákona prokráčeli až k právu šaríja.

Naše evropská společnost, její uspořádání i právní rámec mají mnoho kořenů - křesťanství, římské právo jsou dva nejdůležitější z nich. Jedině díky tomu, se ta část Zeměkoule, která tyto kořeny uznává jako svůj základ stala tou nejexkluzivnější částí světa. Jedině ty civilizace, které svou existenci postavili na výlučnostech / nerovnostech mezi lidmi (jedno, podle čeho se lidi rozdělují). Jedině civilizace, jejichž existence jsou postavena na civilním právu a ne nějakých imbecilních náboženských tabu vedoucích třeba i k smrti. Jedině tyto civilizace se zmítají v hladu a chudobě. A jedině tyto civilizace jsou prosáknuty závistí a nenávistí vůči okolnímu světu. A jejich vlivu se musíme zuby nehty bránit, ať se multikulti třeba pos...

0 0
možnosti
K

kion123123

16. 3. 2009 9:54
Re: Pro mě všechno jedna verbež

Tak pod toto se podepíšu!R^

0 0
možnosti
M

mammamia

16. 3. 2009 9:18
vyjimecne

se to da i cist a je to zajimave............

ale jinak nechapu, proc bydlite v takove casti londyna. to je jako kdybych ja sla bydlet do cinske ctvrti..........to preci nedava smysl. jestli si za to nemuzete tak trochu sama................

0 0
možnosti
9

987a9

16. 3. 2009 9:16
Kde je problem s muslimy

Problem nejsou ti muslimove, o kterych pisete, ale jejich deti - z tech se rekrutuji atentatnici. Proc to je, to mi neni jasne. Neco ale o tom je v knize Stret civilizaci. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com