Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Klusna

3. 7. 2008 17:11
Super

Mimochodem výraz "vožralá fontána blivek"  Niiiice oneR^ Moc by mě zajímalo, jak zní v originále.

0 0
možnosti
IP

IvaPekárková

7. 7. 2008 18:23
Re: Super

Dobry den, tak v originale "Tommy" (ono to, jaxem rikala, neni jeho skutecne jmeno] pravil neco jako "Shit-faced fountain of puke"... Shit-faced je amerikanismus, ktery, obavam se, pochytil ode me...jinak je preklad presny. Sorry, ze jsem dlouho neodpovedela, pokud se chcete zeptat na neco konkretniho, je nejlepsi mi napsat email, jinak bych ten dotaz pres diskusi vubec nemusela dostat... hezke leto, I.P.

0 0
možnosti
I

ignorantka

29. 6. 2008 23:03
skvele, diky

R^Vpreju neblijici zakazniky;-)

0 0
možnosti
1

1akja

27. 6. 2008 11:10
jednou

Jsem ráda, že tu píšete (pamatuji si na doby, kdy jsem po večerech kdysi četla Vaše knížky a měla pocit, který dlouho ne..) Někde jsem slyšela, že co si nalijete do hlavy, to už vám nikdo neveme. Takže ráda si tu hlavu timhle čtenim zase proleju .)

0 0
možnosti
PV

vasidiv

27. 6. 2008 8:50
Víc než paráda.

Dnešek nezačal nejlépe,nevím kterou nohou jsem vstával,ale bída,než jsem na počítači našel tento blog a den začal bejt uplně jinej a tak děkuji.V

0 0
možnosti
TV

tomtop

26. 6. 2008 12:15
parada

zdravim vas, po precteni tohoto posledniho clanku jsem uvizl .. a musel precist vsechny az do sameho pocatku.

Pisete moc pekne, dobre se mi to cte.

Sam jsem taky mival velke cestovatelske touhy, momentalne jsem zkoncil u kompromisu .. jsem ve Vidni, aby me ma pritelkyne neuskrtila, ze jsem moc daleko ... Ale kdo vi, treba jednou v duchodu :-)

Pozdravuji londynske minicaby a jejich ridice-ridicky

0 0
možnosti
TC

Toicem

25. 6. 2008 10:16
píšete v ýborně

Skvěle jsem se pobavil. Děkuju. R^

0 0
možnosti
LN

_lu

23. 6. 2008 15:32
ftipný:-)

ftipný... ale některý taxiky v Praze mi přijdou, jako by už těch 15 let co v tom křápu vozej lidi, nemyli nejenom blití, ale auto obecně... kožené potahy, které vídáme v cizině, jsou a budou pohádkou... takže v praze předpokládam neni problém, když si člověk uleví v patnáctileté chloubě pupkatého taxikáře...

0 0
možnosti
MIN

maagoor22

23. 6. 2008 16:21
Re: ftipný:-)

z toho by mohlo být pár vyražených zubů;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MO

mysack

23. 6. 2008 15:01
jasná karma

Jedna je málo...díky, hned je ten den o něco lepší R^

0 0
možnosti
WP

Wes Parmalee

23. 6. 2008 13:15
!!!

:-)

0 0
možnosti
J

Joyseph

23. 6. 2008 11:39
ÁÁÁÁÁÁÁ...

..chehtal jsem se až mi tekly slzy..;-D;-D..jedna karma je málo..díky!Já jsem prožil cosi podobného jen v obráceném gardu, kdy řidič taxíku, zřejmě po dobré hrachové či fazolové polévce, si ulevoval tak, že cesta končila s mojí hlavou z okénka a partnerka vzadu hned po vystoupení se začala dávit.Peníze jsem usměvavému řidiči hodil okénkem.Možná jsem se měl do toho okénka vyblejt a on by pochopil.ale to jsou ta kdyby..R^Musíte mít na to žaludek.   

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com