Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Andrea B.

15. 6. 2008 8:12
Ano, Londyn mam rada...

Skoda ze to v Cesku take neni takova pohoda. Ja mam zase romske "bratry" a fakt se tesim az se to tu aspon trochu zmeni...

A Vam karma R^

0 0
možnosti
PE

spoony

13. 6. 2008 14:33
ze by

naky jamaicani fakt pracovali? nechce se mi verit ;-D i kdyz vysedavani, cekani a tuleni se ke kyprym beloskam by celkem sedelo ;-)

0 0
možnosti
IP

IvaPekárková

15. 6. 2008 14:29
Re: ze by

Ty potworo! Kdybych nevěděla, že seš to ty a děláš si srandu, tak bych se rrrrrrozčílila. Hezký zbytek víkendu přeju...

0 0
možnosti
PZ

Karlik1263

12. 6. 2008 12:19
Karma

Ale Londyn neni jediny mesto na svete kde muzete ,mit takove zazitky. Ja jsem je zazil v New Yorku a byla to parada take..Kamose jsem mel: Afroamericany,Puertorikance,Korejce,Srby,Chorvaty,Polaky,i Araby.:-)R^

0 0
možnosti
IP

IvaPekárková

12. 6. 2008 13:50
Re: Karma

Na mě NY nepůsobil tak přátelsky jako Londýn. Je rozhodně segregovanější, v Londýně je všechno promíchanější: Taky je možné, že koncem osmdesátých a začátkem devadesátých let, když jsem tam žila, nebyly ještě vztahy mezi rasami tak "doladěné". To neznamená, že bych tam taky neměla kamarády různých barev... Každopádně -- díky za každé město nebo vesnici, neřkuli zemi, kde je něco podobného možné!

0 0
možnosti
F

feeona

11. 6. 2008 15:58
stejnyma ocima

tak presne ta samozrejme spokojena barevnost byla jedna z prvnich veci, ktere jsem si na londyne zamilovala. ani po deseti letech pravidelnych navstev se mi neomrzelo jen tak si sednout nekde v parku a divat se na tu smes lidi kolem. karmaR^R^R^

0 0
možnosti
RH

Rudolf Havlík

11. 6. 2008 15:53
Pohlazení po duši

Se vším všudy. Děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 313
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7499x
Autorka knih, tlumočnice, barmanka, taxikářka na obou stranách silnice. Poslední vydané knížky: Levhartice (román), Beton (soubor povídek), Péra a perutě (můj první román v novém vydání), Postřehy z Londonistánu (blogokniha), Pečená zebra (román o černobílých vztazích v Česku). Na jařeo vyšlo nové vydání Slonů v soumraku (román o nerovné lásce starší Angličanky a mladého Senegalce). Na září se chystá fungl nové doplněné vydání tlusté blogoknihy -- Multikulti pindy jedný český mindy. Zrovna se pouštím do pokusu napsat novou knížku. Můžete mě kontaktovat na ivapekarkova@gmail.com